Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 29 januari 2011

det är lycka för mig

I höstas tvekade jag väldigt mycket.. Jag har tvekat mycket under vintern också men nu känns det så jäkla rätt. Och vad pratar jag om då? JO FOTBOLL.

Jag känner ingenting alls i knät. Spelar utan minsta smärta och ingen smärta eller svullnad efteråt. Jag är så lycklig. Jag kämpade vidare och lät inte knäskadan vinna över mig. Jag har kämpat och gett allt. Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

Skadan har knäckt mig två gånger, därför spelar jag med ett mindre korsband. Men jag ska inte gråta mer, JAG VANN! Jag kämpade fast att jag inte hade allas stöd men jag struntade i dom som inte trodde på mig.. Jag kallar mig själv stark idag. För två gånger har jag slitit av korsbandet men kommit tillbaka båda gångerna. Nu ska jag njuta av det här. Även om jag tappat väldigt mycket fotbollsmässigt så är ju det något man kan träna upp igen. Jag är redo för säsongen 2011.

ÄLSKA FOTBOLL.

Inga kommentarer: