Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 28 januari 2011

promenad

Jag ska äta lite snart sen ska jag nog ta mig en promenad med stavarna.. Ska lämna tillbaka lite filmer och låna nya :)

Ska bli skönt med en promenad :)

Men hur gick det då med bakningen? Jag har inte bakat än, men det blir nog någon dag under veckan, är sugen på att baka. Men jag är inte lika sugen på att äta upp det. Riktigt bra faktiskt. Unnade mig lite fika med vännerna idag men igår åt jag inget godis alls och jag har slutat med dricka. Eller slutat & slutat... Försöker motstå det iaf. Bra början! Har faktiskt inte druckit dricka idag heller, vatten är tamejfan underskattat, jäkligt gott.

Jag får nog ta tag i styrketräningen .. Det var länge sen jag var på sats och gled runt. Men med all förståelse tycker jag. Men nu ska jag försöka ta tag i det. Men jag har insett hur skönt det är att gå med stavar. Mina nya morgonrutin.. Kan ju hoppas iaf. Det har gått bra med det dom senaste dagarna iaf :) Känner mig riktigt duktig när jag går iväg på morgonen under tiden som älsklingen sover vidare ;) Han skulle kunna sova hur länge som helst tror jag. Tur att han har mig som drar upp han ur sängen :p

Inga kommentarer: