Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 29 januari 2011

ikväll är kvällen

Jag älskar att ha min bästis i närheten. Ikväll ska jag hem till henne på bästis-mys. Längtar!!

Snart är det ett år sen som jag och bästis var i Gran Canaria, saknar det jätte mycket. Det är utan tvekan den roligaste och galnaste veckan någonsin, så jävla bra!

Sol & Bad hela dagarna. Förfest på balkongen med vårt grymma gäng. Utgång i gran canaria var grymt, dans på bardisken. Ida skulle lära mig dansa ute på gatan. Roliga taxiresor. Världens bästa efterfester på balkongen och hotelles dansresturang. Yngst som vi var jag och Ida på hotellet så lärde vi oss bugg av våra kära vingåker vänner. Poolbad mitt i natten, kläder försvann så att springa upp på hotellrummet genom dansresturangen i endast Bh & trosor var ett faktum ;)

Efter poolbadet den natten bar det iväg på gayklubb. Jag & Ida, Marcus & Teddie. Vi trodde vi var smarta med en varsin kille men icke, folk trodde nog att det var jag & Ida, Marcus & Teddie.. ;)

Sen att dom som jobbade i köpcentret trodde att jag & Ida var tvillingar, dom måste se galet. Men vi kom fram till att vi är friends like sisters!

Bästa resan någonsin och jag vill tillbaka.

Dock fick vi skämmas en del på resan, men ack så mycket det var värt det! Vi fick brev till vårt rum för att vi badat i poolen på natten. Vi hade vattenkastning på vingåkerkillarnas hotellrum, vatten överallt och trasiga glas, vi fick fint gå ner och be om en dammsugare ;) Frågan är om mitt linne fortfarande ligger någonstans vid poolen? Eller om två av mina strumpbyxor ligger kvar på hotelltaket, GALET!

1 kommentar:

Ida sa...

Åhhh, bästis! Du och jag! Ingen kommer att kunna gå emellan oss! <3

Snart får vi planera in en resa igen!:D

Looove yoooou! <3