Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 27 maj 2009

15 dagar kvar!

det är fina dagar, det är bra dagar.

imorgon sätts betygen och jag är snart klar med allt mitt pluggande, underbart! håller på att göra klart det sista i näthandel C nu och det är inte allt för mycket kvar, dock så är det ganska svåra frågor, men snart klaaaaar! Ska fan fira det med något gott, typ tårta? fast det har vi ju inte hemma men något annat gott ska jag allt hitta.

fast egentligen... jag borde nog inte äta massa söt saker, både studentklänningen och balklänning är ju insytt efter hur jag såg ut när jag sydde in de. balklänningen som syddes in när jag tränade som mest, nej inget godis som belöning :p
nu ska jag duscha sen fixa en intervju uppgift så att jag bara har näthandeln kvar att göra ikväll.

Inga kommentarer: