Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 27 maj 2009

man blir glad av att dansa

wohooo, dans i skolan idag. dock inte speciellt många som kom, typ 5 killar och resten tjejer så jag agerade kille idag :) Johanna och jag var ju bäst på att dansa, eller inte. men skoj var det iaf, BUGG, mihihi. skulle man få pris för bästa danspar så skulle ju inte vi vinna iaf, men om man skulle få pris om man hade skoj så skulle vi nog vinna, sjukt skoj!

och snart kan man andas ut efter 12 års pluggande. imorgon sätts betygen och det ska bli så förbannat gött! :) har lite kvar att fixa ikväll som jag ska skicka in till lärarna. men det är inte alls mycket kvar, lycka! känns som att hela jag lättar med flera kilon. som att man har släpat på en tung sten som man helt plötsligt inte släpar på, glädje, lycka, ja vad som helst, Jag är så glaaaaaaaaaad! ;D

Inga kommentarer: