Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 26 maj 2009

nu ska jag plugga tills jag somnar...

ikväll ska jag plugga tills jag somnar bland alla papper här vid datorn, det är helt sjukt. papper och böcker överallt. hinner inte ens vara med på samlingen inför matchen ikväll, jag får istället komma direkt till matchen fast att jag knappt hinner med det.. men jag kan verkligen inte missa matchen och att släppa allt som har med plugg att göra under 90 minuter är nästan ett måste för att orka plugga vidare ikväll.

Robin kommer hit ikväll och ska hjälpa mig att plugga, och hjälp det behöver jag verkligen.. inte det att någon måste sitta och säga svaren till mig.. mer att någon säger till mig att jag ska ta det lungt när jag blir arg på att jag inte kan.. behöver någon som får mig lugn så att jag kan koncentrera mig på nytt igen. USCH vad trött jag är på att plugga, men betygen sätts på torsdag kl. 10:00 så nu är det bara att plugga stenhårt fram tills dess!

Inga kommentarer: