Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 22 mars 2009

ipren och sova

nu ska jag ta mig en ipren och sen ska jag försöka sova. sov typ bara en timme natten till idag, tillbringade halva kvällen/natten på akuten, sen kunde jag inte sova för det gjorde så ont i mitt knä.. men jag hoppas på mer sömn i natt, känns dock som att jag har ondare nu, så att sova skönt i natt kan jag ju glömma..

får se hur mycket jag kommer att skriva i bloggen ett tag framöver, är väldigt ledsen pga mitt knä, för vad det än är som hänt med knät så kommer jag inte kunna spela fotboll på ett bra tag, och det gör mig så sjukt ledsen, det är värre än smärtan..

så just nu finner jag ingen glädje till att skriva, men det kommer mer inlägg fram över, bara så ledsen just nu!


fotboll är lycka!

Inga kommentarer: