Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 22 mars 2009

korsband?

matchen mot qbik blev inte precis som jag tänkt mig.. det blev förlust med 3-1 och det slutade med akuten för min del.. och om jag säger såhär så har jag aldrig haft så ont i hela mitt liv som jag fick då.. på sjukhuset säger dom att mitt korsband troligtvis är av, men de kan inte säga säkert än eftersom att det var så svullet och mitt ben var så spänt.. men de tror att det är korsbandet..

jag hoppas verkligen inte att mitt korsband är av!! är det av så blir det ingen fotboll denna säsong för min del iaf, jag kommer ju att vara med hela tiden, men jag kommer inte att kunna spela isåfall..

men jag ska tänka positivt, man kan ju alltid hoppas att det inte är så allvarligt!! :)

måste även säga tack till alla som finns där och stöttar och hjälper mig. jag behöver verkligen det nu! <3

Inga kommentarer: