Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 23 mars 2009

smärta!

jag säger bara smärta. det gör så sjukt ont i knät så jag vet inte vad jag ska göra.. var iväg till sjukgymnasten idag och hon tror med att det är korsbandet :/ men nu är det bara att hoppas att både sjukgymnasten och de på sjukhuset har fel, men troligtvis så är det ju korsbandet..

men det viktigaste är att jag tänker positivt nu, det tjänar ju ingenting till att jag är ledsen hela tiden. visst jag kan nog inte bara sluta gråta nu, för helt ärligt så gråter jag, inte bara på grund av smärtan i knät, utan också för att jag vet att jag inte kan spela fotboll på ett bra tag.. men som sagt det är bättre att tänka positivt!!

nu ska jag ta mig en ipren sen försöka sova. imorgon blir det en riktigt lung dag hade jag tänkt mig. har iaf bara en lektion imorgon så det är riktigt nice! :)

Inga kommentarer: