Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 30 september 2010

sjuk

I tisdags hade jag och Ida mysdag på stan, alltid lika trevligt :) Igår var jag och älsklingen till Ikea för att köpa en del till lägenheten. Vi var även till Willys och köpte massa städgrejer. Känns skönt att ha det mesta inhandlat för IMORGON FLYTTAR VI! :D

Idag vaknade jag dock med feber och genomförkyld.. Aldrig kul att vara sjuk, men speciellt inte nu.. Jag skulle ha jobbat idag 15-20.15 men det funkar inte när jag mår såhär.. :( I helgen blir det ju inte mycket till vila heller då vi ska köra massa flyttkartonger. Men om jag ligger hemma idag och bara tar det lungt så hoppas jag att det är bättre imorgon! För imorgon klockan tolv ska vi hämta nycklarna till lägenheten :)

Just nu ligger jag i soffan och ska kolla på massa avsnitt av Svensson, Svensson. Skönt att kolla på något som man har sett många gånger så behöver man inte tänka ;)


Imorgon blir vi sambos på riktigt. Jag är så lycklig med dig.

Inga kommentarer: