Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 26 september 2010

för vi spelar i trean nästa år

Nästa år spelar vi division tre efter att ha gjort en grymt bra säsong i fyran! :)

Nu är det vila ett par veckor, skönt för mitt knä.. Trots det kommer jag faktiskt att sakna att ta på mig det där knäskyddet som håller ihop mitt knä. Den här säsongen har stärkt mig otroligt mycket då jag faktiskt har bevisat att två korsbandsskador hindrar inte mig. Min vilja till fotbollen är riktigt stark. Denna säsongen har jag gråtit mycket, nästan efter varje match har jag varit väldigt besviken på min egen insats... Jag har gjort mitt bästa och jag har insett att jag kommer aldrig komma tillbaka till dit jag en gång var, och det gör mig riktigt ledsen...

Nu ska jag och älsklingen snart äta mat och kolla på film :) Jag jobbar imorgon 10-19.

Inga kommentarer: