Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 11 juli 2010

jag ska spela fotboll igen

Idag är en sån där dag som jag bara vill ligga ner och gråta hela dagen. Det är lika bra att låta tårarna rinna. Det finns många av dessa dagar i mitt liv. Speciellt det senaste året. Saknaden av att spela fotboll. Jag kan inte tänka mig ett liv utan fotbollen. Jag känner mig inte hel utan fotbollen. Jag försöker att vara glad, jag försöker att inte visa hur ledsen jag är. Ingen får se mig gråta. Dagar som denna vill jag vara för mig själv. Låta tårarna rinna, det känns mycket bättre än att hålla dom inne. Jag saknar fotbollen något så sjukt mycket. Jag tänker allt för mycket på om jag faktiskt inte kan spela fotboll igen.. Fotbollen är mitt liv. Det är glädje & lycka. Det bästa jag vet. Jag tänker inte ge upp även om jag vet hur jobbigt det är att ta sig tillbaka. Jag vet ju hur bra jag mår när jag spelar fotboll.




Jag älskar fotboll!

Inga kommentarer: