Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 7 juni 2010

fotbollsskor

Jag ska åka in till sats nu för att köra ett rehabpass. Hoppas knät mår bra av det! Efter att jag har kört rehab ska jag kolla lite på stan, jag behöver nämligen nya fotbollsskor. Benskydd också för den delen men det är inte hela världen om jag inte hittar ett par benskydd idag men fotbollsskor är ett måste att hitta idag.

Knät känns iaf lite bättre idag, ingen större framgång men rörligheten är bättre. Jag tror jag vet vad det är också. Bara massa jäkla vätska. Inget som är trasigt vad jag tror iaf. Bara massa svullnad som jag gör allt för att få ner. Ipren och isknäskydd är min drog.

Idag jobbar jag 16-19.30, direkt efter det cyklar jag till råtorp för att kolla våran fotbollsträning, knät är inte redo för fotboll idag. Även imorgon missar jag träningen för att jag jobbar. Men på torsdag kan jag träna. Knät kommer nog må bra av att vila fram till torsdag.

Inga kommentarer: