Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 7 juni 2010

1595 kronor fattigare

Wihooo jag hittade ett par fotbollsskor, och inte vilka som helst, utan precis samma som dom jag redan har. Fast jag köpte en mindre storlek nu. Han som hjälpte mig sa att dom jag köpte nu passa perfekt så jag har spelat med för stora skor flera år eftersom att jag har köpt samma modell i flera år nu. Han sa även att det är mindre risk för skador nu när jag har skor som passar ;)

Nu gör jag inte mycket alls, har nyss tagit ipren och sitter här med mitt isknäskydd. Allt för att knät ska bli bra så fort som möjligt. Jag har ringt, smsat och mejlat min sjukgymnast så jag hoppas på svar snart på vad det kan vara eller om man kan tejpa så att svullnaden kan gå ner.


Det här är ju mitt liv. Ett liv fullt med fotboll är det bästa som finns.

Inga kommentarer: