Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 27 april 2010

jobb 15-20

Åååh vad arg jag blir, jag hade skrivit ett inlägg så bara försvann det så det är bara att börja om det..

Jag vaknade tidigt i morse eftersom att de håller på att byta fasaden på huset och de börjar 07 så det är inte lätt att sova faktiskt..

Jag cyklade till sats för att köra ett rehab pass förut och det gick riktigt sakta att cykla. Mina ben är sega. Jag är trött. Hela min kropp är trött. Jag får nog cykla hemifrån vid två sen för att vara säker på att jag kommer i tid till jobbet. Idag jobbar jag 15-20 :)

Ikväll blir det bara lungt. Jag ska kolla med Robin om han är sugen på att se någon film ikväll. Jag behöver en lugn ikväll. Jag är så sjukt trött i hela kroppen.

Inga kommentarer: