Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 17 april 2010

jag ska jobba imorgon

Jag är trött, riktigt trött är jag. Jobbade 11-20.15 idag. Direkt efter att jag slutat så cyklade jag hem till farmor för att kolla på millenium filmen. Sen följde farmor mig hem så att jag slapp gå själv, tack farmor :) Nu sitter jag och väntar på att Robin ska komma hem. Hoppas att han kommer snart annars får jag gå och lägga mig och sova. Kommer garanterat vakna när han kommer hem iaf. Mysigare att sova tillsammans. Jag gillar inte att sova själv.

Imorgon jobbar jag 12-21.30 sen är jag ledig tre dagar. På tisdag ska jag göra ett korsbandstest för att se om knät är lika stabilt som det andra. Hoppas att det går bra :)

Jag är riktigt trött alltså. Får se hur länge mina ögon orkar hålla sig uppe ;) Snart är det dags att sova, det känner jag det :p


Tänk om vi hade varit i Gran Canaria nu, då lär vi ju inte kunnat komma hem. Jag hade inte tackat nej till några dagar till i värmen, men det ska ju inte vara under omständigheterna som är nu.

Inga kommentarer: