Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 19 april 2010

idag ska vi kratta

Idag har jag varit riktigt trött. Jag jobbade ju hela helgen så jag hade sett fram emot att verkligen få sova ut i morse. Men det tyckte inte byggarbetarna här så de började borra och hade sig vid 07 i morse. HÄRLIGT tänkte jag. När ska jag få sova ut lixom.. Jag har i alla fall varit hos farmor hela dagen, har ingen lust att lyssna på massa oväsen hela dagen. Jag har även varit på sats och kört ett rehab pass. Även träffat min bästa vän i stan en stund för att käka glass :)

Vid halv åtta ska jag möta Jenny i Råtorp där vi ska kratta lite av planen :) Efter det är det fotbollsträning som gäller, LYCKA! :)

Imorgon ska jag göra korsbandstestet. Jag hoppas på det bästa. Jag hoppas att knät är lika starkt som det andra nu. Jag hoppas verkligen det!

Inga kommentarer: