Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 25 mars 2010

mat mat mat

Jag åkte med mamma och handlade förut. Mamma skulle iväg så jag följde med eftersom att jag & Robin behövde fylla på vårat kylskåp. Kan vara skönt med lite frisk luft också med tanke på hur jag har mått de senaste dagarna.. Det var i alla fall skönt att komma ut lite. Jag är inte lika yr nu heller så jag antar att jag är på bättringsvägen. Det gillas! :)

Jag skulle egentligen jobbat onsdag & torsdag denna vecka, men både jag & doktorn tyckte att det var bättre att ta det lungt. Nästa jobb tid jag har är på tisdag så då hoppas jag att jag orkar jobba, det borde jag ju kunna göra eftersom att jag mår lite bättre nu. Hoppas det fortsätter att gå framåt :)

Låt hela världen se ditt vackra leende.

Inga kommentarer: