Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 1 december 2009

köttbullar

I morse var jag på badhuset och körde rehab, dock väldigt lungt eftersom att min hals är som den är, men alla rehab övningar körde jag iaf!

Efter det gick jag och handlade lite sen gick jag upp till farmor och vi gjorde köttbullar, så nu har vi massa köttbullar i frysen här :)

Resten av dagen blir lugn, ska plocka lite här hos Robin och håller på med ännu mera tvätt. Det är rätt skönt att lägga i en maskin när man känner för det istället för att tvätta jätte mycket på en gång.

Om en liten stund kommer mamma hit för att se hur det blev i lägenheten :)

Senare ikväll ska jag gå bort till farmor för att kolla på andra avenyn eftersom att vi inte har fått sån där digital tv hit än :p

Inga kommentarer: