Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 30 november 2009

bara för att jag tvättar igen

Haha, jag skojar inte. Jag tvättar igen, herregud jag känner mig som en hemma fru :p Men jag klagar inte för det är fortfarande roligt att tvätta :)

Jag har precis ätit lite mat som jag fixade ihop, jag orkade inte göra i ordning något stort eftersom att det bara var jag som skulle äta nu, så jag stekte champinjoner och majs och åt det tillsammans med tonfisk, mycket gott så det ska jag göra fler gånger :)

Snart ska jag gå ner och hämta tvätten. Senare ska jag in till stan och träffa Sandra en snabbis!

Och något jag kom att tänka på nu är att jag måste börja köpa lite julklappar nu, men jag har inte en aning om vad jag ska köpa till alla!

Inga kommentarer: