Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 16 juli 2009

Ida, du är bäst!

nu sitter jag här nästan klar för att åka iväg till willys, ska bara sminka mig och packa ner matlådan innan jag åker :)

min vän Ida skickade något väldigt fint till mig igår, och Ida, du ska veta att jag blev hur glad som helst när jag läste det. jag hoppas att alla har en vän som du, min stjärna är du! :)

Här är texten som Ida skrev till mig:

"Du är världens bästa vän och jag har aldrig tråkigt med dej. Jag är jätte glad över att du vill vara min bästa vän! Du är bäst! Du vet vart jag finns om du behöver mej, oavsett tid och dag!
Du är världens bästa vän och guld värd och kom ihåg, du är bäst!
Någon dag här tycker jag att du kommer till mig, vi tar kort, dricker gott samt äter sedan går vi ut!"


Inga kommentarer: