Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 16 juli 2009

hoppas att min nya mobil kommer idag.

kollade på film igår kväll med robin, båda lyckades somna i slutet av filmen och 02:15 tvär vaknade jag och väckte robin i nästan lite halv panik och säger vad klockan är och att vi måste gå upp och sova.. ;) så kan det gå :)

idag jobbar jag 12-18, och när jag kommer hem så hoppas jag på att min mobil har kommit, hoppas, hoppas! :)

nu ska jag fixa iordning toast till frukost, mums för det alltså! :)


jag har insett sanningen, jag har insett att det kommer att ta tid att komma tillbaka till fotbollen, jag har lärt mig att inte skynda på något, jag vet att jag inte ska gå på för tidigt, jag ska vänta tills att doktorn/sjukgymnasten säger att "nu kan du köra max", hur lång tid det än tar så vet jag att jag någon gång, inom de närmsta åren kommer att kunna gå för fullt på plan, jag kommer att bli stark av det här!

Inga kommentarer: