Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 23 maj 2009

tummen upp för min studentklänning

jag är riktigt nöjd över hur min studentklänning blev nu efter att hon har sytt in den :) nu sitter den mycket bättre och det syns inte ens i sömmarna att man har ändrat, åh vad glad jag blir!

snart kommer världens bästa Ida hit och då ska vi ut och "göra dumheter" som vi brukar säga :D haha, OM vi kommer hem lixom. (internskämt så det är antagligen bara jag och Ida som förstår det roliga i det).

idag är jag riktigt glad, men stressad på samma gång, endast 19 dagar kvar till studenten och betygen sätts på torsdag så många sömnlösa nätter väntar kan jag lova. jag kommer att plugga hela nätterna fram tills att betygen är satta, men så kan det gå när man inte sköter sig från början :p

På torsdag ska jag och Ida och antagligen alla andra som också ska sommarjobba på willys iväg på informationsmöte, MUMS jag är lycklig. sommarjobb är fixat och jag har många planer och roligheter som ska göras det närmsta året :)

jag har faktiskt tänkt mig att ta hål i öronen efter studenten och balen, vilket ställe är bäst? Vart ska jag gå och göra hålen? hjälp mig, jag vill inte att det ska bli fult :p

nej nu kommer Ida snart så dax att kila :)

Inga kommentarer: