Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 22 maj 2009

20 dagar kvar!

ärligt talat så går tiden så sjukt fort nu, endast 20 dagar kvar tills att jag tar studenten. det är jätte snart ju!!! LYCKA!

jag måste skriva något fint här nu, så att Ida faktiskt förstår hur viktig hon är för mig:

jag skulle inte klara av att gå till skolan varje dag om det inte vore för Ida, hur tråkigt det än är att tvinga sig iväg till skolan varje dag så vet jag att jag har världens bästa Ida i samma klass som alltid gör mina dagar så mycket roligare, det finns ingen som har ställt upp så mycket som Ida har gjort för mig. Jag har gråtit hur många tårar som helst över hur jag har mått på sista tiden men Ida har alltid gjort mig glad igen, hon visar hur mycket hon bryr sig hela tiden. och det är just en sån person som jag kallar för min bästa vän.

Inga kommentarer: