Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 5 mars 2009

universitetet

idag har vi vart på universitetet med skolan. vi gjorde inte så mycket mer än att hämta lite information om olika universitet. sen åkte jag, camilla, anna och johanna till stan istället och gick runt där, rätt soft! :)

efter skolan åkte jag iväg på fotbollsträning och intervaller. nu sitter jag och väntar på lite mat som snart är klar tror jag! :)

imorgon blir det ingen skola för min del heller, har bara en lektion och då ska vi redovisa boken som vi ska ha läst, men eftersom att jag inte ens har öppnat boken så är det ju ingen idé att jag går dit och ser dum ut medans läraren bara blir arg på mig :p

så imorgon blir det sats på morgonen med jenny, sen hem och plugga lite tror jag och vänta på camilla som kommer till mig på eftermiddan någongång, för att sedan möta upp anna i stan och åka till johanna! Kvällen spenderas senare på arena såklart! :D

Inga kommentarer: