Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 4 mars 2009

bra natt

ja precis, ska snart gå upp till mitt rum och sova. jag hoppas på att jag får sova bättre i natt än vad jag gjorde natten till idag. jag vaknade av att jag mådde jätte illa och det kändes som om att jag skulle spy när som helst.. när jag tänker efter så mådde jag nog så illa eftersom att jag ätit massa kakor och godis under dagen men det hindrade ju inte mig att äta lika mycket godis idag.. när ska jag ge mig med mina dåliga godis vanor? borde faktiskt ta och ge mig nu, helt ärligt så kan jag ju inte äta såhär mycket godis.

imorgon kommer väl mitt nya försök igen då.. ska försöka att låta bli att äta godis imorgon, önska mig lycka till för det kan verkligen behövas! :)

nu är det dags för mig att sova för jag är riktigt trött.

imorgon ska vi till universitetet med skolan, sen på nått annat studiebesök och efter det vanliga lektioner. vet inte när jag ska hinna äta heller, får nog köpa en baugett imorgon, för jag hinner inte hem innan träningen heller. kommer nog bli en stressig dag imorgon, så dags att sova nu! :D

Inga kommentarer: