Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 12 februari 2009

sköna fredagar

ja det kan man verkligen säga. varje fredag börjar jag 08.30 och slutar 09.30 riktigt gött måste jag säga, bara en timmes lektion! så jag ska försöka göra fredagar till min plugg dag, nu menar jag inte att jag ska sitta hela kvällen och plugga! jag tänkte att när jag ändå slutar så tidigt kan jag fixa mina rester då! :)

idag har jag iaf vart iväg till samhällskunskaps läraren och hämtat en bok och papper om vad som kommer på det första provet så nu blir det till att plugga en massa, ska försöka att göra det första provet på onsdag :)

annars har det inte hänt så mycket mer idag än att jag har vart i skolan och sen vart iväg på träning. kvällen blir lung för min del, kanske att jag pluggar lite!

Inga kommentarer: