Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 12 februari 2009

imorgon är det 68 dagar kvar

inte för att jag är speciellt trött just nu men att sova är väl vad jag borde så sängen blir snart.

imorgon är det som sagt skola i en timme sen blir det nog hem och plugga lite för att sedan dra till sats med jenny vid två.

ska försöka att få med min bror på stan imorgon för att köpa present till pappa som fyllde år igår, men vi ska fira han på lördag så han får paketet då :p


som jag längtar till studenten och sommaren, imorgon är det bara 68 dagar kvar till den lyckliga dagen som jag kommer att stå och skrika på torget att jag har tagigt studenten. alltså fatta vad underbart egentligen. det är inte alls långt kvar. för om man tänker på när jag gick i åttan så kändes det som att det var en evighet kvar till att jag skulle ta studenten, men det har gått riktigt fort ändå! :p

nu är det dags att sova, tjaooo!

Inga kommentarer: