Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 21 januari 2009

träning ger färdighet

praktik idag som vanligt, och jag hade ingen mer tur idag inte. missade bussen från stan till willys. när jag och ida skulle plocka varor så var ett blöjpaket trasigt, men det såg inte jag, utan det märker jag när alla 52 blöjor ligger på golvet.. så det var ju bara att plocka upp, bra där! :p

efter praktiken åkte jag hem och käka lite mat sen åkte jag tillbaka till stan för att träna på sats. mötte upp jenny vid halv sex, sen körde vi box och tränade lite styrka. sen körde vi lite annat med laget, svårt att förklara vad vi gjorde men det lär ge bra träning iaf ;)

efter fyra timmar på sats satt jag på bussen hem, och nu har jag käkat massa ostbågar, jag tyckte att jag var värd det efter typ fyra timmars träning :p

nu är det snart dags för mig att sova! :)

Inga kommentarer: