Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 20 januari 2009

sova blir

nu är det verkligen dags för mig att sova, jag har vart trött jätte länge så jag vet inte varför jag inte går och lägger mig tidigare.. det bara blir så att man sitter kvar här och kollar runt. så nu ska jag verkligen pallra mig upp för trappan och till min underbara säng ;) sov gott allihopa och jag hoppas på att få en dag fylld med tur imorgon.

kan nog bli dålig uppdatering imorgon då jag först är på praktik sen hinner jag bara hem och äta för att sedan åka till sats och köra box och efter det styrka. så får se om jag orkar sätta mig vid datorn när jag kommer hem imorgon kväll, känns som att det blir sängen så fort jag kommer hem imorgon. man blir rätt trött av att träna i stort sett varje dag, men jag älskar´t :)

Inga kommentarer: