Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 19 januari 2009

sjukgymnast

idag fick jag sluta tidigare från praktiken för att jag skulle till sats och träffa en sjukgymnast. fick berätta lite om mig för han, sen knäckte han min nacke, så nu känns det bättre iaf :) fast jag gillar egentligen inte att knäcka nacken, men det är väl ett måste för att det ska bli bra. nu har jag det gjort iaf så det känns skönt. han kollade även på min rygg så nu ska jag tejpa på ett visst sätt på ryggen för att jag ska få en bättre hållning, ska ju inte ha tejpat så hela tiden men några timmar ibland sådär, sen ska jag även träna upp den mer, kommer nog att bli bra det här! :)

innan han knäckte min nacke så var jag svagare i höger arm och hade sämre rörlighet i höger arm, och det på grund av nacken, men som sagt när han hade knäckt nacken så kändes det bättre så nu har jag tillbaka hela styrkan och rörligheten, :p inget som jag tänk på innan men något som han märkte direkt!

har även tränat fotboll idag, lika skoj som alltid! =)
nu ska jag fortsätta att kolla på idrottsgalan, hej så länge!

Inga kommentarer: