Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 18 januari 2009

dags att sova

nu är det dags för mig att gå upp till mitt rum för att sova i min grymt sköna säng. jag längtar mindre tills imorgon bitti då min klocka ringer 06:00, jag gillar inte att gå upp så tidigt, men måste man så måste man. jag får helt enkelt tänka positivt. jag får kolla på min spegel imorgon bitti där det står det här ska bli den bästa dan i mitt liv jag tycker faktiskt att det funkade att ha så, för visst har jag blivit gladare på morgonen, att bara den meningen kan göra mig lite gladare :p

nej nu kallar sängen så dags att sova :)


Du har rock'n'roll i dina bröst
Du har blues i dina lår
Du har visor i ditt hår
och poesi i dina sår

skön låt av winnerbäck! :)

Inga kommentarer: