Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 15 januari 2009

seg dag

idag har det varit en grymt tråkig & seg dag, jag ville bara åka hem från willys imorse och sova vidare men istället så bet jag ihop och jobbade vidare. jag försökte tänka på att jag skulle träna fotboll på kvällen så det gjorde mig lite gladare men med ont i ryggen och nacken så är det svårt att vara positiv men jag kan lova att fotboll gör mig alltid glad :) iaf så har jag vart och tränat fotboll och kört intervaller nu på kvällen, rätt gött faktiskt. jag älskar att träna! ;D

nu på kvällen hade jag tänkt att spela xbox med min bror men han är och spelar hockeymatch och kommer hem vid tolv och då blir det nog lite sent att lira xbox skulle jag tro, ska ju upp tidigt imorgon igen.

sen har jag sjukt ont i magen också, väldigt positivt inlägg det här.. haha!

Inga kommentarer: