Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 15 januari 2009

det gick inte så bra

haha, jag klararde inte mitt nyårslöfte speciellt bra faktiskt. jag som sa att jag skulle sluta med godis, chips och dricka, träna mera och äta bättre mat, men till viss del så har jag klarat nyårslöftet såhär långt. för jag äter bättre mat och tränar mera, men då och då blir det att jag dricker dricka eller äter godis, men man måste väl få unna sig ibland? :p

och just nu är jag väldigt sugen på chips och cola, så jag funderar på att åka med mamma när hon ska hämta min bror sen så får hon svänga förbi statoil så att jag kan köpa lite chips och cola, gött det!

jag har insett att man inte ska sluta helt med godis och sånt, visst det är inte bra med för mycket men ibland måste man kunna unna sig själv lite gott också, jag tränar ju typ varje dag! :p

Inga kommentarer: