Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 18 januari 2009

när jag gick i åttan

pratade med sandra igår och vi kom att prata på när vi gick i åttan och gjorde en film i skolan.
hon berättade att hon hade fått den så nu skulle hon fixa en varsin till mig och carro också, kan ju vara riktigt skoj att ha den filmen, längtar tills att jag får den för då ska jag kolla på den direkt, man lär ju ha förändrats en hel del sen åttan lixom. jag kommer ihåg att när jag gick i åttan sa jag att jag skulle aldrig dricka alkohol och att när jag tog studenten så ville jag ha en cola flaska eftersom att jag inte skulle dricka alkohol. joo tjenare, så vitt jag vet så dricker jag alkohol när jag är ute och festar, så en cola vill jag inte ha när jag tar studenten :p

men oj vad mycket som har förändrats egentligen sen man gick i åttan, en hel del faktiskt. behöver ju inte dra upp allt här, men jag tror att i stort sett nästan allt har blivit så mycket bättre nu än vad det var då :)

Inga kommentarer: