Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 18 januari 2009

MITT 2008

jag har insett att jag inte har skrivit något om mitt 2008 så därför tänkte jag skriva en kort sammanfattning :)

MITT 2008
mitt 2008 har varit kanon bra, kanske det bästa året hit tills faktiskt! om man ser på fotbollen så gick det riktigt bra för oss, vi vann serien, senior DM och junior DM, alltså så tog vi hem trippeln! det var en riktigt härlig känsla, och alla brudar i laget är så härliga, så det har varit ett kanon bra fotbolls år!

träffade även mycket nytt folk, trevliga som tusan allihopa. sommaren är väl den som jag minns bäst från 2008 med alla dagar i solen och sena party kvällar, galet skoj!

sommarjobbade på landslagets fotbollsskola som norrstrand hade hand om, var rätt skoj, jag fick pengar för att träna fotboll med barnen, riktigt nice :)

hade i stort sett fullt upp varje dag under 2008, spelade jag inte fotboll, så var det vänner & fest som gällde. och jag har under 2008 insett vilka vänner som sviker och vilka som alltid kommer att finnas där för mig, vilka personer som är bra för mig och vilka som är mindre bra.

även nyår 2008-2009 var galet bra, och det får jag tacka anna & camilla för, vilka bra vänner dom är!

vet inte riktigt vad man ska skriva mer, känns som att jag inte har fått med något men finns så mycket som hände under 2008 så jag kan inte skriva allt, men några "årets bästa" ska jag nog komma på :)

Årets bästa känsla: helt klart när vi vann junior DM
Årets bästa dag: kanske när jag fyllde 18? ;)
Årets bästa vän: Sandra Karlsén
Årets kärlek: hoppas på att hitta kärleken 2009
Årets klädstil: leggins, skönast ever!

nu måste jag byta om för att sedan dra ner till sats, ha en kanon dag för det ska jag ha!

Inga kommentarer: