Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 22 december 2008

städa?

idag har jag verkligen inte gjort någonting alls. jag kunde ju ha ringt någon och kollat om den ville hitta på något, men jag har ingen lust alls med det.. vet inte varför men jag är bara allmänt seg idag, så imorgon får jag göra allt som jag inte orkade göra idag :p
ikväll är det fotbollsträning oxå, Älskar´t! :D

imorgon ska jag träna på sats, köpa den sista julklappen, slå in alla julklappar, städa mitt rum, ha myskväll hemma med familjen, osv.

så jag borde faktiskt gå upp och städa mitt rum nu så slipper jag göra det imorgon.. ja så får det bli, nu ska jag gå upp och städa mitt rum, öppna fönstret så att det kommer in lite kall och frisk luft, tända doft ljus så att det luktar riktigt gott (jag älskar dom doft ljusen som jag har bara för att dom luktar sjukt gott). blev faktiskt sugen på att städa nu så det är väl bäst att jag skyndar mig upp till mitt rum innan suget försvinner för då kommer jag bara att skjuta på det tills imorgon och det har jag ju ingen lust med! :p

Inga kommentarer: