Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 22 december 2008

bodypump

blev faktiskt så att jag städade mitt rum förut, och nu inser jag hur gött det är att det redan är gjort för nu behöver jag inte tänka "oj vad stökigt det var här inne" innan jag går och lägger mig, så jag är hel nöjd :) har även slagit in julklappar idag, har några kvar som jag ska slå in imorgon bitti.

imorgon är det fullt på mitt schema skulle jag tro, ska träffa nadja och sofie på sats imorgon vid halv tolv, vi ska köra bodypump och jag har hört att man får mycket träningsvärk av det så jag är lite nervös faktiskt :p sen efter det ska jag och min bror hem till anita för att byta julklappar och äta mumsig mat :) efter det ska jag träffa ida för att ge henne julklappar, och sen blir det mys hemma med familjen :)

det har blivit lite som en tradition att ha myskväll med familjen dagen före julafton, vi kollar på bra filmer, äter massa gott, spelar spel och bara njuter av att vara med varandra, jag älskar det! :)

Inga kommentarer: