Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 19 december 2008

julavslutning

idag var det julavslutning på skolan, rätt gött med jullov alltså fast det känns inte som att det är julafton på onsdag.. jag har ingen julkänsla alls, och det beror ju på att det inte finns någon snö och för att det ä typ 7 plus grader ute elr nått. så jag hoppas på att det blir kallt och mycket snö till julafton! :)

på julavslutningen i aulan idag så försökte jag att få lite julstämning iaf när de sjöng julsånger och så, men den lilla julkänslan som kom fram försvann ju så fort man tittade ut genom fönstret... det känns ju som att det är höst elr nått.. usch jag vill ha snö nu! :D

efter skolan drog jag till sats och tränade med sandra, linda och emelie, var rätt gött att komma igång faktiskt så vi ska dit imorgon igen vid halv tio. gött att träna tidigt! :)

just nu gör jag inte så mkt mer än att jag sitter och väntar på att pappa ska komma hem, sen ska vi åka och handla tror jag. sen ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, har lust att bara sitta hemma och kolla på lite filmer och mysa och njuta av att det är jullov!
det här är ju oxå mitt sista jullov eftersom att jag tar studenten i sommar så kommer jag inte att sitta och plugga gärnet i någon skola nått mer, och det ska bli sjukt underbart, för jag är så skoltrött så det finns inte! :p

Inga kommentarer: