Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 19 december 2008

hemma mys

ja, nu har jag bestämt mig för att stanna hemma ikväll och bara ta det lungt :) så om ett tag har jag tänkt att jag ska kolla på julkalendern och sen tänkte jag kolla på göta kanal 2 - kanal kampen.

just nu sitter jag och lyssnar på musik och längtar till nyår för det ska bli rikigt skoj! :D
jag och mina coola vänner har kommit på ngt som vi ska sjunga en minut över tolv. och vad vi ska sjunga är inte något som jag avslöjar här för då blire inte samma grej :)

år 2009 ska bli så sjukt bra, och det finns ju en hel del redan nu att se fram emot, jag längtar! :D
tänk att jag tar studenten i sommar, det har gått så sjukt fort! :)

nu ska jag kolla på julkalendern så tjaoo!

Inga kommentarer: