Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 1 december 2008

imorgon ska jag köpa julklappar

jao för det ska jag, jag & johanna har tänkt att vi ska åka till ikea och handla julklappar imorgon, ska bli trevligt var ju ett tag sen jag träffade johanna faktiskt. jag är riktigt sugen på en fika inne på ikea oxå så det hoppas jag att johanna är lika sugen på som jag! :)

idag har jag som vanligt vart på willys, sen var jag och ida till skolan en snabbis för jag var tvungen att låna om min bok som vi ska läsa i svenskan, jag lånade den i september och jag har inte ens öppnat boken än, grattis till mig lixom! :p sen kikade vi in på bilden en snabbis, sen åkte jag hem och åt mat och nu sitter jag här och ska snart göra mig klar för fotbollsträning :)

Inga kommentarer: