Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 29 november 2008

ett tag sen

ja, nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen men jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn. så vad jag om dagarna då? jo jag praktiserar på willys, tränar fotboll och träffar vänner. sen så är jag så trött på kvällarna då jag praktiserat på dagen så jag orkar inte sätta mig vid datorn, sitter och glor på tv:n istället och halv sover till det :p

igår var jag iaf på score med mycket trevligt folk, hade riktigt skoj iaf :)
idag händer inte så mkt, skulle ha träffat johanna men jag har en sån jekla hosta så det känns bättre att vara hemma och bara ta det lungt idag, kolla lite roliga filmer osv :)

imorgon är det iaf fotbollsträning och det längtar jag till, jag tror nog att jag är besatt av fotboll, men jag älskar´t :D

nej nu blire att sitta här ett tag till sen göra en fruktsallad och kolla på film, julmust blir garanterat att dricka till oxå, för det är sjukt gott och det får mig att längta till julafton och nyår.

btw så ska nyår bli bäst har jag & dom bästa tänk ut :)

Inga kommentarer: