Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 18 november 2008

värme ljus!

idag är jag hemma från willys har fortfarande ont i ryggen så jag kände att det är bättre att vara hemma idag och ta det lungt. vi ska ju iväg på cup på lördag och då vill jag att ryggen ska vara bra! :) så vad händer idag då? jo, just nu går jag runt och tänder lite värme ljus bara för att det är så mysigt med ljus och det blir varmt! senare ska jag möta upp mamma på stan för att köpa nya inomhus fotbollsskor! :) efter det blir det nog en promenad i skogen (har hört att det ska vara bra för ryggen). annars blir det en lugn dag idag! :) nu ska jag fortsätta att tända lite ljus och leta upp korten som mammas kompis tog på mig innan balen i 9:an! btw så är mammas kompis riktigt duktig på att ta kort, så nu vet ni lixom! tjarråå

Inga kommentarer: