Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 17 november 2008

snart träning!

idag har det varit en riktigt slapp dag, åkte iväg till willys imorse och hade ganska ont i ryggen, sen fick jag åka hem vid tolv för jag hade ont i ryggen och kunde ändå inte göra något eftersom att vi lyfter massa tunga varor hela tiden, i och för sig så tycker jag att det är rätt roligt men just idag när jag har ont i ryggen så nej tack! så på vägen hem köpte jag med en film, har sett den filmen hur många gånger som helst men ändå skönt att åka hem och kolla på en film som man kan utan till då behöver man inte tänka så mkt :p
snart är det dags för mig att åka iväg på fotbollsträning, efter träningen så har jag blivit lovad massage utav jenny och det tackar jag för! :)

Inga kommentarer: