Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 15 oktober 2008

sällskapsresan

ja, jag och ida har suttit och sagt massa repliker från
alla filmer från sällskapsresan, så jekla roliga filmer
så på fredag så har ida och jag tänkt att ha en film kväll
då vi ska se alla filmerna och det ska bli sjukt kul! :)

imorse kom ida hem till mig innan skolan, jag bad henne
skicka sms när hon åkte med bussen från stan hem till mig
vilket hon gjorde, och det var just det smset som jag vaknade
av, så då var det ju bara att gå upp, varför vill man alltid sova
lite till på morgonen? varför går man inte bara upp direkt
när alarmet på mobilen ringer? jo det är ju såklart mycket
roligare att sova lite till än att gå upp när man är trött :p

sen blire nog att kolla lite på tv:n och plugga.
detta pluggandet hela tiden asså :D

Inga kommentarer: