Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 15 oktober 2008

kalas

imorgon fyller farmor år så då blir det kalas :D
sånt gillar vi, och farmor är bäst :)

imorgon blire skola som vanligt, börjar med bild
och det är den slappaste lektionen jag har så
bild gillar jag. bara för att jag är jordens lataste elr nått :p
slutar skolan vid halv fem imorgon så då blir det snabbt
hem och göra sig i ordning för kalas :D

borde väl gå och lägga mig snart men aah,
sitter väl vid datorn ett tag till, och sen är
jag lika trött imorgon, precis som alla andra dagar.
jag förstår inte varför jag inte går och lägger mig tidigare..
jag är alltid trött på morgonen och under dagen,
men på kvällen så är jag hur pigg som helst.
det borde ju vara tvärtom tycker jag :p

Inga kommentarer: