Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 17 februari 2011

mitt största beslut

Som så många gånger förut är den borta igen.. Glädjen till fotbollen alltså.. Finns ingen motivation alls. Har släppt allt som har med rehaben att göra. Orkar inte kämpa för det längre. Men jag ser det inte som att ge upp, jag ser det som att jag har tröttnat... Jag är så sugen på grässäsong men nej.. Jag finner ingen glädje längre alls. BORTBLÅST.

Jag är ganska tom. Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men glädjen finns inte. Så är det. Jag har tränat jätte dåligt på sista tiden men det finns giltiga orsaker.. Men som det känns nu vill jag inte träna längre.

Cup på lördag och jag är inte uttagen men ska dit och kika iaf. Alltid något speciellt med inomhuscuper. Sen spelar några nära vänner till mig cupen så dom vill jag dit och titta på.

Får se hur det blir. Som sagt väldigt sugen på en sommarsäsong men vet inte. Jag behöver bli peppad för att fortsätta tror jag. Har fått så fruktansvärt dåligt självförtroende...

Inga kommentarer: