Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 11 februari 2011

min familj

Jag visar sällan uppskattning. Jag är inte bra på det. Jag säger det för sällan. Det jag vill säga är att jag är så otroligt tacksam över att jag har den familjen som jag har. Jag har en familj som alltid ställer upp, en familj som jag vet skulle göra vad som helst för min skull. Dom skulle offra allt. Dom står mig nära. Dom finns där som mina bästa vänner och hjälper mig genom allt. Dom stöttar mig genom alla mina val. Jag älskar dom.

Jag har världens bästa lillebror, visst har vi bråkat mycket som små, massa tjuvknep för att reta upp den andre, men vilka syskon gör inte så? :) Nu med åren har vi kommit varandra nära, jag älskar min lillebror, som inte är så liten längre.


Mamma & Pappa, vilka hjältar. Dom har uppfostrat oss till det vi är idag. Och tänk vilket jävla jobb dom gjort. Dom har gjort att vi fått det så fruktansvärt bra. Dom är mina idoler. Jag vill bli som dom när jag blir stor och förälder.


Och så har vi då världens bästa farmor, vilket enormt stort hjärta den människan har. Hon finns där för alla. Hos henne vet man att man alltid är välkommen. Jag kan fan inte beskriva ens vilket jätte jobb hon gör för alla. Min älskade farmor. Jag är så stolt över henne.


Som sagt jag är så stolt över min familj och att det är just dom som står vid min sida och har gjort mig till den jag är idag. Jag älskar er!

Inga kommentarer: