Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 16 januari 2011

vart är orken

Har varit på fotbollsträning. Slut är vad jag är.. Inte vanligt slut som jag brukar vara efter en träning. Jag är jätte trött. Kroppen orkar inget typ. Försökte hjälpa älsklingen och städa lite men orkar inget...

Snart kommer bästa Sandra hit för att ha myskväll med mig och älsklingen, underbart. Hoppas det piggar upp, men blir trött av att bara skriva det här..

Imorgon ska vi kontakta en ny läkare och hoppas på ett bättre svar på vad det kan vara..

Nej, måste lägga mig i soffan för att vila lite, kommer säkert somna.. Så fruktansvärd trött på att ha det såhär. Tur att jag har världens bästa pojkvän som hjälper mig med allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att träna var kanske inte det bästa att göra innan vi vet vad som är problemet, eller?Men du känner nog bäst själv// Kram /Mor