Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 21 januari 2011

njuter av livet

Dagen har varit riktigt lugn. Älsklingen har jobbat så jag sov vidare när han åkte iväg imorse, skönt att sova tills man vaknar och känner sig helt utvilad. Gick upp strax efter nio och gjorde en god frukost, smoothie och äggröra, grymt gott!

Efter frukosten cyklade jag till farmor, där det bjöds på mat, MUMS. Jag och farmor var ute på en liten promenad också, väldigt skönt med frisk luft dock lite för kallt för att jag ska njuta av promenaden. Lite sol hade vart fint :) Pappa & min älskling kom också till farmor när de slutat jobba, trevligt :)

Nu på kvällen har vi spelat Wii. Jag, älsklingen och Joel. Behöver jag säga att jag var sämst och förlorade? ;)

Just nu ligger fläskfilén i ugnen, myskväll med mannen i mitt liv blir ikväll. SÅ HÄRLIGT!

Inga kommentarer: